Często zadawane pytania
FAQ
Termin dostawy produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Zazwyczaj jednak kompletujemy nasze zamówienie w ciągu 48h i przekazujemy do doręczenia.
Dostarczenie przesyłki odbywa się w ciągu 1-3 dni roboczych. Termin ten może różnić się u różnych dostawców.
Obecnie wysyłamy przesyłki tylko na terenie Polski.
Wszystkie dane mogą zostać zmienione w zakładce Moje konto.
Jeżeli zapomniałeś hasła, wówczas w zakładce Moje Konto występuje opcja zresetowania swojego hasła. Po prostu kliknij ją a my wyślemy Ci wiadomość e-mail na podany adres, w której to będzie link do zmiany hasła na nowe.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do doręczenia, wówczas prosimy o jak najszybszy kontakt z nami w celu poprawienia adresu wysyłki.
Tak, wszystkie nasze produkty pakujemy w ozdobne, tekturowe pudełka.
Tak, przy zamówieniu kilku produktów wysyłamy jedną paczkę. Natomiast każdy produkt będzie osobno zapakowany w nasze ozdobne, tekturowe pudełko.
Prosimy o bezpośredni kontakt z działem pomocy Przelewy24.
Prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Wszystkie informacje na temat reklamacji produktów możesz znaleźć w naszej dedykowanej zakładce „Reklamacja towaru„.
W celu usunięcia konta oraz wszystkich danych prosimy o kontak mailowy sklep@silverjoy.pl